Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe po raz kolejny wspiera przedsiębiorców na targach kosmetycznych Cosmoprof Asia 2019 w Hong Kongu

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-11-27 12:42:20
targi, cosmoprof asia, polskie stoisko narodowe, targi kosmetyczne, kosmetyki, branża kosmetyczna, branżowy program promocji, bpp, stoisko informacyjno-promocyjne, spotkania b2b, materiały promocyjne, materiały audiowizualne, konferencja prasowa, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019, hong kong

W dniach 13-15 listopada 2019 r. w Hong Kong Convention and Exhibition Centre odbyła się 24. edycja największych targów kosmetycznych w rejonie Azji - COSMOPROF ASIA. Wzięli w niej udział wystawcy oferujący produkty w kategorii: kosmetyki, produkty toaletowe, kosmetyki naturalne i organiczne, produkty do gabinetów kosmetycznych oraz salonów fryzjerskich czy też akcesoria. Polski sektor kosmetyczny reprezentowało grono ponad 30 firm kosmetycznych.

Polskie stoisko narodowe

Polskie stoisko narodowe

 

"Warto podkreślić, że Convention and Exhibition Centre w Hong Kongu to wyjątkowe w skali światowej miejsce spotkań biznesowych" - komentuje Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego i jednocześnie ekspert branżowy targów. "Dotychczas była to brama na azjatyckie rynki Pacyfiku oraz obok Szanghaju - droga do "mainland China". Na międzynarodowej mapie handlu kosmetykami oraz z punktu widzenia interesu polskiego sektora kosmetycznego to miejsce znaczące. Nie bez powodu Cosmoprof Asia zostało wybrane na jedną z 3 imprez targowych w świecie z wybudowanym przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu pawilonem narodowym".

 

W czasie 4 dni targów COSMOPROF ASIA uczestnicy mieli okazje do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz uzyskania najnowszych informacji na temat branży oraz globalnego rynku kosmetycznego, w tym na wschodzących rynkach. Odbyła się również uroczysta gala Cosmoprof Awards, w czasie której zostały wyróżnione marki i firmy kosmetyczne w 10 kategoriach. Z racji na profil targów skierowanych wyłącznie na klienta biznesowego wydarzenie przyciąga szerokie grono specjalistów branżowych - w bieżącej edycji wydarzenia - mimo trudnej sytuacji politycznej - wzięło udział prawie 3000 wystawców z 48 krajów, którzy w 2 lokalizacjach zaprezentowali się na powierzchni prawie 119 tys. m2.

 

Prezentacja sektora kosmetycznego na okularach w technologii VR

Prezentacja sektora kosmetycznego na okularach w technologii VR

 

"Przepiękny architektonicznie budynek HKCEC stoi majestatycznie w Victoria Harbour i robi wrażenie na wystawcach oraz zwiedzających. To chyba najpiękniejszy i najnowocześniejszy pawilon wystawowy w jakim budujemy polskie stoiska dla polskiego sektora kosmetycznego. Odwiedzający polski pawilon narodowy mogli być dumni" - komentuje Blanka Chmurzyńska-Brown.

 

Prezentacja sektora kosmetycznego przez eksperta branżowego p. Blankę Chmurzyńską Brown

Prezentacja sektora kosmetycznego przez eksperta branżowego p. Blankę Chmurzyńską-Brown

 

"Choć niewątpliwie trudna sytuacja polityczna dała nam się wszystkim, przedsiębiorcom z Polski i naszym kontrahentom, we znaki. Stali bywalcy targów, wizytujący Hong Kong nieprzerwanie od ponad 10 lat, zwracają uwagę na odczuwalną zmianę spowodowaną trwającymi protestami. Ale nie wpływa to na morale zespołu organizatorów. W hali głównej pawilonie narodowym wystawcy z logo Polska sąsiadują z przedsiębiorcami z Korei, USA, Niemiec i Hiszpanii - to faktycznie światowa impreza targowe, a nasza tutaj dobrze zaznaczona obecność - gwarantuje ruch wizytujących kontrahentów" - mówi Chmurzyńska-Brown.

 

Materiały reklamowe promujące polskie przedsiębiorstwa

Materiały reklamowe promujące polskie przedsiębiorstwa

 

 

Polska Agencja Inwestycji i Handlu po raz kolejny zorganizowała stoisko narodowe, na którym wydzielone zostało miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów. Znalazła się na nim również oprawa audiowizualna oraz miejsce na materiały promocyjne dotyczące sektora kosmetycznego. Stoisko z racji na bliskie sąsiedztwo polskich firm kosmetycznych było znakomitym miejscem do wymiany opinii i spostrzeżeń na temat perspektyw dla branży w tym regionie.

 

W konferencji prasowej wzięła udział szeroka reprezentacja polskich przedsiębiorców oraz mediów

W konferencji prasowej wzięła udział szeroka reprezentacja polskich przedsiębiorców oraz mediów

 

Media zagraniczne uczestniczące w spotkaniu prasowym

Media zagraniczne uczestniczące w spotkaniu prasowym

 

2. dzień targów obfitował w dalsze spotkania branżowe na polskim stoisku narodowym. Tego dnia odbyła się również konferencja prasowa na temat polskiej branży kosmetycznej z udziałem dziennikarzy międzynarodowych, kontrahentów zagranicznych oraz przedstawicieli polskich przedsiębiorstw. Konferencję poprowadził ekspert branżowy p. Blanka Chmurzyńska-Brown - Dyrektor Generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. Gościem specjalnym spotkania był Konsul Generalny RP w Hongkongu p. Aleksander Dańda, który powitał zebranych gości, w tym przedstawicieli polskich firm.

 

Wystąpienie Konsula Generalnego RP w Hong Kongu p. Aleksandra Dańdy

Wystąpienie Konsula Generalnego RP w Hong Kongu p. Aleksandra Dańdy

 

"Przedsiębiorcy od miesięcy przygotowywali się do wystawy w Hong Kongu. Przez 3 dni targów - cały team obsługi, organizatorzy wystawy, PAIH i ja - staramy się zapewnić profesjonalne wsparcie i pomoc w nawiązywaniu relacji biznesowych. Celem nadrzędnym naszej pracy, na imprezach takich jak targi w Hong Kongu, jest promocja marki polskiej gospodarki i marki polskich kosmetyków. Te dwa działania wzajemnie się stymulują i uzupełniają. Poprzez spotkania takie jak ta konferencja informacje o europejskiej i światowej pozycji kosmetyków produkowanych w Polsce są przekazywane kontrahentom i dziennikarzom oraz samym właścicielom targów. Taka promocja i wsparcie dyplomacji gospodarczej jest nam, producentom kosmetyków, niezbędna. A poza wszystkim - w takich momentach jak targi, choć konkurujemy też potrafimy jako sektor być razem!" - mówi Chmurzyńska-Brown.

 

W konferencji prasowej wzięli udział przedstawiciele Organizatora targów Cosmoprof Asia

W konferencji prasowej wzięli udział przedstawiciele Organizatora targów Cosmoprof Asia

 

W spotkaniu prasowym wzięli również udział przedstawiciele Organizatora targów, którzy powitali polskie firmy oraz podkreślili rosnące znaczenie Polski w branży kosmetycznej na świecie. Po zakończeniu konferencji dziennikarze oraz kontrahenci wraz z Konsulem Generalnym RP w Hong Kongu odwiedzili stoiska polskich przedsiębiorstw.

 

Przedstawiciele Organizatora targów Cosmoprof Asia na polskim stoisku narodowym

Przedstawiciele Organizatora targów Cosmoprof Asia na polskim stoisku narodowym

 

Ostatni dzień targów upłynął na podsumowaniach i dalszych rozmowach branżowych.

 

Polskie stoisko narodowe na targach Cosmoprof Asia w Hongkongu zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży kosmetycznej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.