Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



3. misja przyjazdowa dla dziennikarzy i kontrahentów z sektora kosmetycznego

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-11-26 10:08:39
kosmetyki, misja przyjazdowa, branża kosmetyczna, indonezja, turcja, zea, targi beauty forum, spotkania b2b, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019

W terminie 18-22 września 2019 r. na zaproszenie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. do Warszawy przyjechali przedstawiciele biznesu oraz mediów z sektora kosmetycznego z Turcji, Indonezji oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

W trakcie trzydniowego pobytu zagraniczni goście odwiedzili firmy kosmetyczne, spotkali się z polskimi przedsiębiorcami, które odpowiadają ich aktualnym potrzebom rynkowym oraz wzięli udział w Międzynarodowych Targach Fryzjerskich i Kosmetycznych "Beauty Days" w Nadarzynie.

 

Prezentacja sektora kosmetycznego Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego

Prezentacja sektora kosmetycznego Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego

 

Pierwszy dzień pobytu w Polsce rozpoczął się od spotkania w Polskim Stowarzyszeniu Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego w Warszawie, gdzie goście mieli okazję zapoznać się z prezentacją na temat polskiego sektora kosmetycznego, a także o wsparciu jakie na co dzień oferuje firmom kosmetycznym w Polsce. Ja podkreśla p. Anna Oborska "bezpośrednie kontakty biznesowe między polskimi przedsiębiorcami a przedsiębiorcami z rynków, na które trafia coraz większa ilość polskich produktów są z pewnością bardzo potrzebne. To nie tylko sposobność nawiązania relacji biznesowych, ale także okazja do pozyskiwania wiedzy o zasadach i wymogach obowiązujących przy wprowadzaniu produktów kosmetycznych na rynek. Jednym z nich jest certyfikat wolnej sprzedaży (FSC) - dokument, który jest potrzebny przy sprzedaży produktów kosmetycznych na liczne rynki poza UE".

 

Rozmowy z dziennikarzami międzynarodowymi

Rozmowy z dziennikarzami międzynarodowymi

 

Po spotkaniu w Stowarzyszeniu goście udali się na spotkania b2b z udziałem szerokiego grona polskich przedsiębiorców. Każda firma uczestnicząca w spotkaniu miała okazję zaprezentować swoją ofertę produktową, w tym nowości asortymentowe oraz omówić możliwości oraz bariery wejścia na rynki międzynarodowe. Dla dziennikarzy międzynarodowych była to również znakomita okazja do zapoznania się z branżą i aktualnymi trendami w polskim sektorze kosmetycznym.

 

Prezentacja sektora kosmetycznego przez Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego

Prezentacja sektora kosmetycznego przez Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego

 

Przed spotkaniami b2b polscy przedsiębiorcy uczestniczyli w prezentacjach na temat warunków kulturowych prowadzenia biznesu w Turcji, Indonezji oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Spotkania gruntownie przybliżyły firmom sposób prowadzenia m.in. spotkań biznesowych czy różnice kulturowe, tak istotne w początkowych fazach współpracy handlowej.

 

Spotkanie w showroom marki Neo Nail

Spotkanie w showroom marki Neo Nail

 

Rozmowy biznesowe z przedstawicielami firmy Cosmo Group

Rozmowy biznesowe z przedstawicielami firmy Cosmo Group

 

Po niezwykle ciekawych oraz intensywnych spotkaniach z polskimi przedsiębiorcami, delegacja dziennikarzy oraz kontrahentów odwiedziła showroom marki Neo Nail oraz Neo Make Up zlokalizowany w jednej z warszawskich galerii handlowych. Goście mieli okazję poznać historię firmy, portfolio marek oraz nowości produktowe. Dodatkowo profesjonalna wizażystka wykonała pokaz makijażu na modelce wpisujący się w aktualne trendy kolorystyczne. Zachwyt gości wzbudził również pokaz stylizacji paznokci. Po prezentacji był czas na rozmowy z przedstawicielami oraz Zarządem firmy. Zdaniem Piotra Kulesza - Export Managera Cosmo Group "spotkanie było bardzo owocne. Pojawili się na nim przedstawiciele nowoczesnych sieci, sklepów on-line oraz branżowej prasy. Misja gospodarcza pozwala poznać przekrojowo przedstawicieli rynku, jednocześnie wymaga ona odpowiedniego przygotowania i formy prezentacji aby jak najefektywniej wykorzystać czas z potencjalnymi Klientami. Na pewno zachęciła nas do odwiedzin w Dubaju i spotkaniu z wybranymi firmami jeszcze w tym roku".

 

Uroczysta kolacja z udziałem polskich przedsiębiorców

Uroczysta kolacja z udziałem polskich przedsiębiorców

 

Wieczorem uczestnicy misji udali się na uroczystą kolacje z udziałem Kadry Zarządzającej polskich firm, gdzie kontynuowane były rozmowy na temat potencjału polskiej branży kosmetycznej.

 

Drugiego dnia misji przedstawiciele biznesu oraz mediów spędzili na spotkaniach z polskimi firmami kosmetycznymi w Łodzi.

 

Powitanie przez przedstawicieli Kadry Zarządzającej firmy Miraculum S.A.

Powitanie przez przedstawicieli Kadry Zarządzającej firmy Miraculum S.A.

 

Oferta handlowa firmy Miraculum S.A.

Oferta handlowa firmy Miraculum S.A.

 

Prezentacja marki i oferty asortymentowej JOKO

Prezentacja marki i oferty asortymentowej JOKO​

 

Firma Miraculum S.A., która istnieje na rynku od lat 20. ubiegłego wieku zaprezentowała kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, a także wyroby perfumeryjne dla kobiet i mężczyzn, w tym markę perfumeryjną "Chopin". Polski producent kosmetyków, na podstawie umowy licencyjnej z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina, ma jako jedyny na świecie prawo używać nazwy i znaku towarowego "Chopin" w kosmetykach. Co ważne wody perfumowane są produkowane w Europie. "Przywiązujemy wielką wagę do jakości składników, dlatego współpracujemy z najstarszą wytwórnią perfum w Grasse. Dostawca surowców wyselekcjonował tylko czyste i naturalne olejki eteryczne lub wysokiej jakości molekuły, respektując prawa natury i francuskie tradycje perfumeryjne." mówią przedstawiciele Miraculum. Profesjonalna wizażystka wykonała makijaż kosmetykami Joko. Po prezentacji produktowej goście mieli okazje także zwiedzić nowo otwarty magazyn firmy Miraculum S.A.

 

Spotkanie uczestników misji w firmie BIOGENED

Spotkanie uczestników misji w firmie BIOGENED

 

Prezentacja marki kosmetycznej DERMEDIC

Prezentacja marki kosmetycznej DERMEDIC​

 

W kolejnej części dnia goście odwiedzili siedzibę główną firmy Biogened S.A., producenta dermokosmetyków Dermedic. Podczas wizyty goście mogli zapoznać się bogatą ofertą produktową, poznać historię firmy oraz zwiedzić nowoczesną linię produkcyjną spełniającą standardy produkcji farmaceutycznej GMP. Jak podkreśla Bartosz Jarecki - International Market Manager CEE & Turkey: "firma dynamicznie rozwija się na wielu rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, a jej wyroby można znaleźć obecnie na półkach najbardziej prestiżowych sieci aptecznych w regionie". "Produkty marki Dermedic są również doskonale odbierane i zyskują lojalnych klientów w odległych zakątkach naszego globu, jak Hong-Kong, Malezja, Wietnam", co z dumą podkreśla Paweł Chętkiewicz - International Market Manager MENA & Asia. "Naszym celem jest budowanie silnej pozycji na rynku dermokosmetyków. Dziś nasze produkty są coraz bardziej rozpoznawalne i cenione za granicą" - na co zwraca uwagę Grzegorz Nieć - Director of International Markets.

 

Spotkanie w siedzibie firmy kosmetycznej HAGI

Spotkanie w siedzibie firmy kosmetycznej HAGI

 

Warsztaty tworzenia świec do masażu w firmie Hagi

Warsztaty tworzenia świec do masażu w firmie Hagi​

 

Wieczorem delegacja dziennikarzy oraz kontrahentów spotkała się z przedstawicielami marki kosmetycznej Hagi oferującej kosmetyki naturalne, w tym mydła, balsamy do ciała oraz produkty do kąpieli czy też linię kosmetyczną dla dzieci - Hagi Baby. Właścicielki tej rodzinnej, polskiej firmy opowiedziały o początkach firmy tworzonej z niezwykła pasją oraz wiedzą, która doprowadziła do stworzenia bogatych w składzie i dobrze działających kosmetyków. Dodatkową atrakcją dla gości były warsztaty robienia aromatycznych świec do masażu, które każdy z naszych gości mógł zabrać do swojego kraju.

 

Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne Beauty Days

Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne Beauty Days

 

Ostatniego dnia misji przyjazdowej jej uczestnicy wzięli udział w Międzynarodowych Targach Fryzjerskich i Kosmetycznych "Beauty Days" w Nadarzynie, gdzie spotkali się z Zarządem Targów, polskimi przedsiębiorstwami oraz zwiedzili doskonale zorganizowaną część wystawienniczą. W bieżącej edycji targów wzięło udział ponad 550 wystawców reprezentujących prawie 850 marek z 28 państw.

 

Spotkania b2b w czasie targów Beauty Days

Spotkania b2b w czasie targów Beauty Days

 

Podczas targów odbyły się w specjalnie zaaranżowanej strefie spotkania biznesowe z udziałem polskich wystawców, które mamy nadzieję zaowocują cennymi relacjami biznesowymi. Przedstawiciele Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu wraz z Ambasadą Indonezji w Polsce przeprowadzili również prezentacje warunków kulturowych biznesu. Po spotkaniach b2b przyszedł czas na indywidualne zwiedzanie targów przez uczestników misji.

 

Obchód po targach Beauty Days

Obchód po targach Beauty Days

 

Wieczorem dziennikarze oraz kontrahenci mieli okazję zwiedzić warszawską Starówkę oraz główne zabytki Warszawy.

 

Misja przyjazdowa zorganizowana została przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży kosmetycznej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Celem programu jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję branży kosmetycznej, jako całości sektora.

 

Więcej informacji na temat programu dostępnych jest na stronie serwisu branżowego Kosmetyki.

 

Galeria zdjęć z misji przyjazdowej dostępna jest pod linkiem.

 

Relacja z misji przyjazdowej dla polskiego sektora kosmetycznego:

 






Wybrane
oferty polskich przedsiębiorstw

Leather Gloves Tokyo

Our soft grain Leather Driving Gloves to provide protection during a variety of activities incl...
Polska - WĘGRÓW 2021-09-15 Dodał: Paula Zdunek Handel, Transport i logistyka, Budownictwo, Energia i surowce odnawialne, Meble Zobacz ofertę

Leather Gloves Panama Red

Our Assembly Work Gloves are as versatile as you are, offering everything you need in a daily w...
Polska - WĘGRÓW 2021-09-15 Dodał: Paula Zdunek Handel, Transport i logistyka, Budownictwo, Budownictwo i architektura, Meble Zobacz ofertę

Leczenie w nowoczesnym gabinecie stomatologicznym

Nowoczesna klinika stomatologiczna Dlaczego warto wybrać nasz gabinet? By poprawnie leczyć zęby...
Polska - Toruń 2021-09-14 Dodał: Łukasz Podlewski Zdrowie i medycyna, Doradztwo/consulting/edukacja, Handel, IT/ICT, Usługi finansowe Zobacz ofertę

Zobacz więcej ofert