To konkurs, którego wyróżnikami są: globalna promocja P-Beauty, nowatorskie kategorie dobrze współgrające z aktywnością firm w social mediach, a także uczciwe oceny i profesjonalny skład jury. W tym roku jurorzy nagrodzili 40 najciekawszych produktów kosmetycznych oraz przyznali dziesięć nagród biznesowych.
Merytoryczne oceny wyłaniają zwycięskie firmy i produkty
Profesjonalne grono jurorów (dziennikarze: Lidia Lewandowska - WirtualneKosmetyki.pl, Anita Błaszczak - "Rzeczpospolita", Maria Kowalczyk - Vogue.pl oraz "Wysokie Obcasy"; analityczka social mediów: Jagoda Prętnicka-Markiewicz; wykładowca w katedrze Zarządzania Marketingowego na Akademii Leona Koźmińskiego: dr Jolanta Tkaczyk, lekarz dermatolog: Bartosz Kwiek, właścicielka firmy z obszaru oceny bezpieczeństwa kosmetyków: Justyna Koziej oraz popularna aktorka Jolanta Fraszyńska) ekspercko oceniło produkty pod względem atrakcyjności samej marki, emocji, jakie wywołuje produkt, a także jakości - czyli pod lupą znalazły się skład i zastosowane technologie.
Jurorzy przyznali również nagrody biznesowe, np. za eksport czy rozwój portfolio. Te nagrody będą stałym elementem LCA, bo to właśnie biznes kosmetyczny jest clue branżowego portalu Wirtualne Kosmetyki, organizatora konkursu.
Love Cosmetics Awards jest absolutnie transparentnym konkursem. I bardzo żywym. Każdy, kto śledzi social media Wirtualnych Kosmetyków, Love Cosmetics Awards oraz poszczególnych jurorów mógł oglądać krótkie filmy recenzujące zgłoszone produkty.
Konkurs ujawnia trendy i kierunki rozwoju branży
Tych było niemało. Jeśli odwołamy się do SKU, to do konkursu zgłoszono ponad 700 kosmetyków. Produktów marek koncernowych, silnych polskich firm kosmetycznych, jak również ciekawe propozycje startupów. Piękne personalizowane statuetki trafiły do przedstawicieli każdej z tych grup.
Ten konkurs pokazał jak w soczewce: jakie trendy i idee dominowały w ostatnim roku na rynku. Co dziś intryguje konsumentów. Jakie nowinki i innowacje wdrażają marki kosmetyczne. Który kierunek jest najchętniej eksplorowany, a gdzie pojawiają się rozwiązania pionierskie.
Wspólne majowe świętowanie
Gala w Szarotce miała piękną oprawę, ale przede wszystkim była prawdziwym świętem całej branży oraz otoczenia biznesowego i instytucji z nią powiązanych. W wydarzeniu udział wzięły firmy z wieloletnim doświadczeniem i startupy, koncerny i manufaktury, przedstawiciele sieci handlowych, dostawców oraz Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.
Społeczna odpowiedzialność biznesu
Podczas gali ważną częścią była licytacja obrazów na rzecz Fundacji Piękniejsze Życie. Celem fundacji jest pomoc kobietom, które są w trakcie trudnego leczenia onkologicznego. Firmy Janda i Oceanic wylicytowały dwa obrazy, łącznie za ponad 3 tys. zł! Jak widać piękna branża potrafi pięknie pomagać. I to dobro, którym tak chętnie dzielimy się z innymi, jest tym, co również wyróżnia firmy kosmetyczne działające na polskim rynku.
Galeria
Zobacz więcej
LoveCosmetics 20art600
2019-06-10 10:21:43 | Dodał:

LoveCosmetics 42art600
2019-06-10 10:21:43 | Dodał:

LoveCosmetics 46art600
2019-06-10 10:21:43 | Dodał:

LoveCosmetics 77at600
2019-06-10 10:21:44 | Dodał:

LoveCosmetics 99at600
2019-06-10 10:21:44 | Dodał:

LoveCosmetics 170at600
2019-06-10 10:21:45 | Dodał:

LoveCosmetics 172at600
2019-06-10 10:21:46 | Dodał:

LoveCosmetics 173at600
2019-06-10 10:21:46 | Dodał:

LoveCosmetics 229at600
2019-06-10 10:21:46 | Dodał:

LoveCosmetics 292at600
2019-06-10 10:21:47 | Dodał:

LoveCosmetics 348at600
2019-06-10 10:21:47 | Dodał:

LoveCosmetics 373at600
2019-06-10 10:21:48 | Dodał: