Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Podpisanie listu intencyjnego na wyłączną dystrybucję marki JOKO w Korei Południowej

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-05-23 12:08:56
kosmetyki, korea południowa, list intencyjny, dystrybucja, joko, miraculum s.a., współpraca handlowa, ekspansja zagraniczna, targi, cosmobeauty seoul korea, 2019, zagraniczne biuro handlowe paih w seulu, zbh seul, polska agencja inwestycji i handlu, paih

Miraculum S.A. przy wsparciu Zagranicznego Biura Handlowego PAIH S.A. w Seulu rozpoczyna starania o wejście na perspektywiczny rynek koreański. W dniu 11 maja br. podczas trwania 33. edycji targów Cosmobeauty Seoul Korea 2019, Spółka podpisała List Intencyjny z liczącą się na rynku południowokoreańskim firmą Hana Engineering Korea Co. Ltd z siedzibą w Seulu, Jongno 325 (Changsin-Dong B/F), Jongno-gu ("HANA").

Dokument dotyczy współpracy w obszarze dystrybucji produktów marki JOKO, na zasadach wyłączności, na terenie Korei Południowej.

 

HANA jest znaczącym producentem i dystrybutorem urządzeń AGD, produktów medycznych i kosmetycznych na terenie Korei Południowej, a także właścicielem marki Medi Heim. Koreański partner prowadzi sprzedaż w kanałach e-commerce oraz w bardzo popularnym w Korei systemie home shopping (tv shops). W odpowiedzi na potencjał i kierunki rozwoju owych kanałów dystrybucji, a także bazując na własnym, wieloletnim doświadczeniu, przedstawiciele firmy HANA postanowili rozwinąć kolejny segment biznesu opartego na sprzedaży kosmetyków. Doceniając jakość produktów, Hana Engineering wybrało markę kosmetyków do makijażu JOKO MAKE UP jako perspektywiczną dla rynku koreańskiego.

 

Zgodnie z treścią Listu Intencyjnego, Strony planują do 31 lipca 2019 roku zawrzeć ww. umowę współpracy.

 

 

Cosmobeauty Seoul to najważniejsze targi branży kosmetycznej w Republice Korei, z trwającą już od 33 lat tradycją, których organizatorem jest Korea International Exhibition Co., LTD. (KIECO). Co roku goszczą tysiące wystawców z różnych stron świata.

 

W 2019 roku na zaproszenie Zagranicznego Biura Handlowego PAIH S.A. w Seulu w targach wzięło udział 12 polskich firm o największym potencjale na podbój koreańskiego rynku, w tym Miraculum S.A. Oferta Polski prezentowana była na stoisku narodowym, do dyspozycji przedstawicieli polskich firm była również przestrzeń na spotkania b2b, dająca możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

 

W czasie targów odbyło się seminarium na temat polskiego rynku kosmetycznego, które było znakomitą okazją do prezentacji oraz rozmowy na temat możliwości eksportu kosmetyków do Republiki Korei.

 

JOKO

 

JOKO MAKE-UP - odzwierciedla światowe trendy, najmodniejsze palety kolorystyczne o oryginalnych teksturach, konsystencjach i masach zamknięte w prostych i jednocześnie wyróżniających się opakowaniach. Marka współpracuje z profesjonalistami z Włoch i Francji, jej wyjątkowe kolekcje powstają przy zastosowaniu najnowszych składników aktywnych i unikalnej, szwajcarskiej technologii mikronizacji. Marka konsekwentnie buduje swoją pozycję, zyskując uznanie i silną pozycję na rynku krajowym, jak też za granicą.

 

W 2012 roku marka JOKO została przejęta przez giełdową spółkę Miraculum.

 

Miraculum S.A. - polska firma kosmetyczna, która konsekwentnie buduje swoją pozycje rynkową przy zachowaniu szacunku do swej tradycji i bogatej historii sięgającej lat 20. ubiegłego wieku. Na przestrzeni lat Miraculum przeszło spektakularne przeobrażenie, stając się jednym z głównych graczy na polskim rynku kosmetycznym. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu.