Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na największych branżowych targach kosmetycznych w Kazachstanie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-04-09 16:39:34
targi, ałmaty, kazachstan, suluexpo, targi kosmetyczne, targi urody, zagraniczne biuro handlowe w kazachstanie, zbh kazachstan, polska agencja inwestycji i handlu, paih, polskie stoisko narodowe, stoisko informacyjne, materiały promocyjne, kosmetyki, chirurgia plastyczna, sprzęt do salonów, fryzjerstwo, fitness, suplementy diety, 2019

Sulu Expo to największe targi poświęcone wszystkim obszarom przemysłu kosmetycznego. Są one perspektywiczną bazą dla promocji nowych kosmetycznych marek, trendów z krajów Europy oraz Azji na kazachstańskim rynku. W tym roku odbyła się 17. edycja, którą odwiedziło ponad 10 000 osób.

Podczas 3-dniowych targów Sulu Expo w Ałmaty Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Kazachstanie promowało potencjał polskiego sektora kosmetycznego poprzez organizację stoiska narodowego. Polskę reprezentowało 8 znanych marek kosmetycznych:

  • BluxCosmetics Sp. z o.o. z marki Naturaphy - producent m.in. naturalnych kosmetyków do pielęgnacji ciała, w tym mydeł, żeli pod prysznic, szamponów do włosów, płynów do kąpieli, zmywaczy do paznokci;
  • EVELINE Cosmetics - największy producent kosmetyków w Polsce;
  • HERLA Sp. z o.o. - producent naturalnych kosmetyków klasy premium, produkty Spa;
  • Inter Fragrances Lara Edyta Pawluśkiewicz z marką Seboradin - producent profesjonalnych kosmetyków do włosów;
  • LaQell Sp. z o.o. - producent kosmetyków do pielęgnacji paznokci, włosów oraz kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy i ciała;
  • Miraculum S.A. - producent nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu;
  • Phenicoptere Ltd. z marką GLOV - producent rękawiczek do demakijażu i masażu ciała;
  • Uroda Polska Sp. z o.o. z marką Bi-Es - producent kosmetyków zapachowych: wody perfumowane i toaletowe, perfumy, płyny po goleniu.

 

 

Polskie Stoisko Narodowe o powierzchni 36 m2 cieszyło się dużym zainteresowaniem odwiedzających i uczestników. Firmy nawiązały kontakty, które mogą zaowocować dobrą współpracą.

 

 

Polskie firmy wystawiające się na targach mogły skorzystać z takich form promocji jak: zaprezentowanie swoich produktów, dystrybucja materiałów informacyjnych, wsparcie przedstawicieli ZBH PAIH, którzy byli do dyspozycji na stoisku podczas całego wydarzenia oraz spotkania biznesowe.

 

 

5 kwietnia 2019 roku ZBH PAIH w Kazachstanie zorganizowało spotkanie biznesowe dla przedstawicieli polskich firm w siedzibie kosmetycznej sieci handlowej SKINY w Ałmaty. SKINY są to nowoczesne sklepy kosmetyczne, na półkach których przedstawione są produkty międzynarodowych marek. W najbliższym czasie sieć rozszerzy swoją działalność na Nur-Sułtan i inne regiony kraju. Podczas spotkania polskie firmy miały możliwość zaprezentowania swoich produktów oraz potencjału kierownictwu sieci. Omówiono również tematy marketingowe sieci, a także system dystrybucji kosmetyków. Kierownictwo sieci jest bardzo zainteresowane polską branżą kosmetyczną i czeka na oferty od polskich producentów.

 

 

Jak podkreśla Kierownik ZBH w Kazachstanie p. Julia Horodecka:

  • „Ze względu na wysoką jakość polskich produktów, od wielu lat są one dobrze postrzegane oraz cieszą się uznaniem wśród kazachstańskich konsumentów. Obywateli Kazachstanu znają i cenią sobie takie polskie marki jak Eveline oraz Miraculum. Najwyższy czas, aby nowe polskie marki mogły zaistnieć na kazachstańskich półkach”.

 

Informacja o udziale ZBH PAIH S.A. w Kazachstanie w wystawie na bieżąco zamieszczana była w sieciach społecznościowych.