Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Kontrahenci i dziennikarze z sektora kosmetycznego odwiedzili Warszawę

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-11-19 15:25:11
kosmetyki, misja przyjazdowa, branża kosmetyczna, indonezja, turcja, chiny, zea, targi beauty forum, spotkania b2b, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019

W dniach 6-10 marca 2019 r. na zaproszenie Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. do Warszawy przyjechali przedstawiciele biznesu oraz mediów sektora kosmetycznego z Chin, Turcji, Indonezji oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich.

W trakcie czterodniowego pobytu zagraniczni goście odwiedzili zakłady kosmetyczne, spotkali się z polskimi firmami kosmetycznymi, które odpowiadają ich aktualnym potrzebom rynkowym oraz wzięli udział w targach kosmetycznych "Beauty Forum" w Warszawie.

 

 

Pierwszego dnia pobytu w Polsce delegacja odwiedziła zakłady kosmetyczne Naturativ, gdzie miała okazję poznać certyfikowane m.in. certyfikatem Eco Cert, polskie kosmetyki naturalne, a także zakłady produkcyjne firmy Chantal, w których z kolei produkowane są wysokiej jakości kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów. Jak zapewniają właściciele - produkcja kosmetyków oparta jest na własnych, oryginalnych recepturach zgodnie z najnowszymi światowymi trendami.

 

 

- Firma Chantal posiada własny dział badawczo-rozwojowy, gdzie powstaje większość innowacyjnych receptur - mówi Roman Godek, właściciel firmy Chantal. - Dzięki temu już przed laty jako pierwsza polska firma kosmetyczna wdrożyliśmy do produkcji serię farb do włosów dla salonów fryzjerskich - dodaje.

 

 

Pierwszy dzień zakończyliśmy wizytą w rodzinnej manufakturze mydlarskiej - Ministerstwie Dobrego Mydła, w którym to zagraniczni goście zgłębili techniki wyrobu naturalnego mydła oraz samodzielnie wykonali swój peeling.

 

Kolejnego dnia odwiedziliśmy Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego (PSPKiD), a także zorganizowaliśmy dla naszych gości spotkania biznesowe z udziałem polskich firm kosmetycznych.

 

Podczas spotkania Zarząd Stowarzyszenia opowiedział o potencjale polskiego sektora kosmetycznego, a także o wsparciu jakie na co dzień oferuje firmom kosmetycznym w Polsce.

 

 

Po prezentacji rynku kosmetycznego w Polsce przyszedł czas na rozmowy biznesowe, które cieszyły się ogromną popularnością. Bezpośrednio przed spotkaniami biznesowymi eksperci Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu oraz Ambasady Indonezji w Polsce przeprowadzili szkolenie dla polskich przedsiębiorców nt. warunków kulturowych oraz prowadzenia biznesu, w krajach z których pochodzili uczestnicy misji.

 

 

Po południu nasi goście odwiedzili showroom firmy Inglot w którym spotkali się z członkami zarządu - p. Grzegorzem Inglot oraz p. Mileną Inglot. Podczas spotkania mogli poznać historię jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek kosmetycznych na świecie, która m.in. nawiązała współpracę z piosenkarką Jennifer Lopez wprowadzając na rynek limitowaną edycję kosmetyków sygnowaną nazwiskiem gwiazdy. Po prezentacji firmy goście poznali niuanse wykonania makijażu wpisującego się w aktualne kosmetyczne trendy.

 

 

Trzeci i ostatni dzień misji przedstawiciele biznesu oraz mediów spędzili na targach kosmetyki profesjonalnej "Beauty Forum", gdzie spotkali się z Zarządem Targów, polskimi przedsiębiorstwami oraz zwiedzili doskonale zorganizowaną część wystawienniczą. Podczas targów uczestnicy misji mieli okazję spotkać się również z przedstawicielami Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego. W czasie spotkania opowiedzieli oni m.in. o kierunkach rozwoju branży kosmetycznej w Polsce, polskich firm oraz możliwościach eksportowych.

 

 

3 dniowa misja przyjazdowa została zakończona uroczystą kolacją z udziałem m.in. Kadry Zarządzającej polskich firm kosmetycznych, w czasie której kontynuowane były rozmowy na temat polskiej branży kosmetycznej.

 

Relacja z misji przyjazdowej dla polskiego sektora kosmetycznego: