.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach Beauty19 w Kopenhadze - podsumowanie

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-03-11 10:44:11
targi, kopenhaga, dania, beauty19, targi kosmetyczne, branża kosmetyczna, kosmetyki, polskie stoisko narodowe, polskie firmy, zagraniczne biuro handlowe w danii, zbh kopenhaga, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019

Na zakończonej właśnie w Kopenhadze największej imprezie targowej duńskiej branży kosmetycznej BEAUTY19 nie zabrakło polskiego akcentu. Na zaproszenie kopenhaskiego biura Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w targach udział wzięło sześć polskich firm.

Na wspólnym narodowym stoisku zaprezentowały się marki:

 

Clochee przywiozło do Danii kosmetyki w stu procentach naturalne, odpowiednie dla wegan i zapakowane w biodegradowalne tubki. Inglot pochwalił się współpracą z Jennifer Lopez oraz serią pielęgnacyjną, obejmującą specyfiki wyprodukowane na bazie naturalnych składników. Indigo Nails zaprezentowało swoje wielokrotnie nagradzane na świecie lakiery do paznokci, a Glov pokazało, że dzięki ich rękawiczce do demakijażu, wystarczy użyć samej wody, by skutecznie zmyć make up. Gold Drop to firma z Limanowej, która produkuje m.in. mydła w płynie i żele do kąpieli, które posiadają certyfikaty EU Ecolabel oraz NORDIC SWAN. Yasumi natomiast próbuje podbić duński rynek serum z olejkiem różanym, kremami z wysoką zawartością wit. C oraz maseczką biocelulozową na twarz.

 

 

- Polskie kosmetyki cieszą się coraz większym uznaniem na międzynarodowych rynkach. Czas najwyższy pochwalić się naszymi innowacyjnymi produktami także w Danii. - mówi Łukasz Szymaszek, kierownik kopenhaskiego biura PAIH. - Duńczycy znają już i cenią sobie takie polskie marki jak Dr Irena Eris, Ziaja czy LaRive. Dzięki wysokiej jakości polskich produktów, jest duża szansa na zwiększenie zainteresowania duńskich konsumentów naszymi kosmetykami. - dodaje Szymaszek.

 

Sprzedaż kosmetyków premium oraz produktów higieny osobistej w Danii stale rośnie i wedle prognozy Euromonitora, w 2020 roku wyniesie ponad 3 mld DKK.

 

* * *

Targi kosmetyczne BEAUTY19 odbyły się w Kopenhadze w dniach 2-3 marca 2019 r. Impreza organizowana jest rokrocznie przez Duńskie Towarzystwo Kosmetologii i ma na celu prezentację najnowszych trendów w sektorze urody: pielęgnacji skóry, kosmetykach kolorowych oraz produktach wellness. Targi odwiedziło w tym roku ponad dwa tysiące osób.