Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach Beauty19 w Kopenhadze

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-02-28 09:08:32
targi, kopenhaga, dania, beauty19, targi kosmetyczne, branża kosmetyczna, kosmetyki, polskie stoisko narodowe, polskie firmy, zagraniczne biuro handlowe w danii, zbh kopenhaga, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2019

Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Danii będzie promować polskie firmy z branży kosmetycznej na targach Beauty19 w Kopenhadze w dniach 2-3 marca 2019 r. Na polskim stoisku narodowym zaprezentuje się sześć polskich marek.

W dniach 2-3 marca 2019 r. odbędą się w Kopenhadze targi kosmetyczne BEAUTY19. Impreza organizowana jest przez Duńskie Towarzystwo Kosmetologii i ma na celu prezentację najnowszych trendów w sektorze urody: pielęgnacji skóry, kosmetykach kolorowych oraz produktach wellness. Na targach nie zabraknie polskiego akcentu.

 

Kopenhaskie biuro Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu zaprosiło sześć polskich marek do zaprezentowania się na wspólnym stoisku narodowym:

 

Clochee przywiezie do Danii kosmetyki w stu procentach ekologiczne, odpowiednie dla wegan i zapakowane w biodegradowalne tubki. Inglot pochwali się pięknymi kolorami produktów do makijażu oraz serią pielęgnacyjną, obejmującą specyfiki wyprodukowane na bazie naturalnych składników. Indigo Nails zaprezentuje swoje wielokrotnie nagradzane na świecie lakiery do paznokci, a Glov pokaże, że dzięki ich rękawiczce do demakijażu, wystarczy użyć samej wody, by skutecznie zmyć make up. Gold Drop to firma z Limanowej, która produkuje m.in. mydła w płynie i żele do kąpieli, które posiadają certyfikaty EU Ecolabel oraz NORDIC SWAN. Yasumi natomiast pragnie podbić duński rynek serum z olejkiem różanym, kremami z wysoką zawartością wit. C oraz maseczką biocelulozową na twarz.

 

- Polskie kosmetyki cieszą się coraz większym uznaniem na międzynarodowych rynkach. Czas najwyższy pochwalić się naszymi innowacyjnymi produktami także w Danii. - mówi Łukasz Szymaszek, kierownik kopenhaskiego biura PAIH. - Duńczycy znają już i cenią sobie takie polskie marki jak Dr Irena Eris, Ziaja czy LaRive. Dzięki wysokiej jakości polskich produktów, jest duża szansa na zwiększenie zainteresowania duńskich konsumentów naszymi kosmetykami. - dodaje Szymaszek.

 

Sprzedaż kosmetyków premium oraz produktów higieny osobistej w Danii stale rośnie i wedle prognozy Euromonitora, w 2020 roku wyniesie ponad 3 mld DKK.