Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Nowy rynek, nowe otwarcie dla marki TANITA

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2019-01-31 11:59:26
kosmetyki, targi, szanghaj, chiny, china international import expo, ciie, tanita, miraculum s.a., współpraca handlowa, ekspansja zagraniczna, dystrybucja, polska agencja inwestycji i handlu, paih

Miraculum S.A. przy wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu, chce jak najlepiej wykorzystać szansę na szersze otwarcie chińskiego rynku. W dniu 28 stycznia 2019 r. w siedzibie PAIH w Szanghaju, Spółka podpisała list intencyjny z Dystrybutorem - Spółką ZICHEN TRADING (HK) CO., LIMITED. Dokument dotyczy współpracy w obszarze dystrybucji produktów marki TANITA, na zasadach wyłączności, na terenie Chin.

Firma ZICHEN to dynamicznie rozwijający się dystrybutor kosmetyków na rynku Państwa Środka. Spółki ustaliły w liście intencyjnym, że najpóźniej do 31 marca br. zawrą umowę w przedmiocie długofalowej współpracy handlowej. W marcu br. planowana jest wizyta chińskiego partnera w Polsce.

 

 

- Naszym zdaniem uczestnictwo w Targach China International Import Expo stanowiło świetny punkt startowy do rozpoczęcia biznesu w Chinach. Wiemy, że mamy dobry produkt, jesteśmy również świadomi znaczenia rynku azjatyckiego, dlatego wierzyliśmy, że listopadowe targi CIIE będą szansą promocji naszych kosmetyków. Staramy się wykorzystać każdy kontakt, każdą okazję na rozszerzenie dystrybucji poza granicami Polski. Firma ZICHEN to kolejny ważny partner, z którym prowadzimy negocjacje, a którego poznaliśmy w listopadzie minionego roku, w Szanghaju. - podsumowuje Tomasz Sarapata, Prezes Miraculum S.A.