.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Sukcesy polskich firm kosmetycznych na rynkach azjatyckich

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-11-26 10:51:46
targi, cosmoprof asia, polskie stoisko narodowe, targi kosmetyczne, kosmetyki, branża kosmetyczna, branżowy program promocji, bpp, stoisko informacyjno-promocyjne, spotkania b2b, materiały promocyjne, materiały audiowizualne, konferencja prasowa, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2018, hong kong

Początek listopada w Azji zdominowały dwa międzynarodowe wydarzenia targowe - China International Import Expo w Szanghaju oraz Cosmoprof Asia w Hongkongu. Na obu z nich nie mogło zabraknąć silnej reprezentacji polskich przedsiębiorców, którzy prezentowali swoje innowacje oraz najnowszą ofertę handlową.

Był to czas wielu spotkań, rozmów z kontrahentami oraz poszukiwań nowych klientów w tak perspektywistycznym dla polskiej gospodarki rejonie świata. Zarówno w czasie targów w Szanghaju, jak i w Hongkongu polska strefa narodowa, obsługiwana przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu, cieszyła się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających oraz mediów.

 

 

Mimo, iż na generalne podsumowania przyjdzie czas w ciągu najbliższych tygodni, już teraz śmiało i z dumą możemy powiedzieć, iż polskie firmy zaliczą te wydarzenia do udanych pod kątem biznesowym.

 

 

Silcare jako pierwsza polska firma zwycięża w prestiżowym konkursie Cosmoprof Asia Awards 2018. Profesjonalny żel UV/LED do przedłużania paznokci Idea’l firmy Silcare zajął pierwsze miejsce w konkursie Cosmoprof Asia Awards 2018 w kategorii "Nail Product". Do tej pory nie udało się to żadnej polskiej firmie. Idea’l doceniony został za skład, nietuzinkowe opakowanie i nowoczesny design, a także innowacyjną technologię CONTROL CURING polegającą na rozłożonej emisji ciepła, dzięki czemu uczucie pieczenia w lampie jest zredukowane do minimum.

 

 

Targi Cosmoprof Asia Hong Kong gromadzą pod jednym dachem firmy kosmetyczne z całego świata. Wydarzenie to jest uznawane za jedno z najważniejszych dla branży kosmetycznej w regionie Azji i Pacyfiku - prezentowane są tam trendy i innowacje branżowe. Jak podkreślają przedstawiciele firmy Silcare: "nagroda jest wynikiem ciężkiej zespołowej pracy i dowodem na to, że Silcare spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów". Jak następnie dodają: "Osiągnięcie sukcesu na tak wielką skalę otwiera przed firmą drzwi na nowe rynki zagraniczne, a przy wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu wraz z innymi polskimi przedsiębiorcami umacnia pozycję kraju na arenie międzykontynentalnej".

 

 

W Polskim Pawilonie Narodowym podczas trwania prestiżowych targów China International Import Expo w Szanghaju odbyła się światowa premiera pierwszych, polskich wód perfumowanych klasy premium marki Chopin. W pachnącym spotkaniu, przy akompaniamencie muzyki naszego mistrza, uczestniczyli przedstawiciele marki Chopin oraz dystrybutorzy i przedstawicie międzynarodowych sieci zakupowych.

 

 

Jak zaznaczają przedstawiciele firmy: "Wyjątkowa linia trzech wód perfumowanych inspirowanych magią muzyki Fryderyka Chopina, oddaje nieprzemijające piękno i charakter jego onirycznych kompozycji, tak różnorodnych w swojej melodii, dynamice, rytmie".

 

 

Mamy nadzieje, że dobra passa polskich przedsiębiorców będzie kontynuowana w przyszłości!