.
Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Polskie stoisko narodowe na targach kosmetycznych Cosmoprof Asia 2018 w Hongkongu

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-12-11 09:54:55
targi, cosmoprof asia, polskie stoisko narodowe, targi kosmetyczne, kosmetyki, branża kosmetyczna, branżowy program promocji, bpp, stoisko informacyjno-promocyjne, spotkania b2b, materiały promocyjne, materiały audiowizualne, konferencja prasowa, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2018, hong kong

W dniach 14-16 listopada 2018 r. w Hong Kong Convention and Exhibition Centre odbyła się 23. edycja największych targów kosmetycznych w rejonie Azji COSMOPROF ASIA. Wzięli w niej udział wystawcy oferujący produkty w kategorii: kosmetyki, produkty toaletowe, kosmetyki naturalne i organiczne, produkty do gabinetów kosmetycznych oraz salonów fryzjerskich czy też akcesoria. Polski sektor kosmetyczny reprezentowało grono aż 53 firm kosmetycznych.

Fot. Poster targów Cosmoprof Asia

 

- Dynamiczny rozwój polskiego eksportu, jak również polskiej branży kosmetycznej oznacza, że polskie firmy coraz częściej poszukują alternatywnych kierunków eksportu swoich produktów i usług. Biorąc pod uwagę fakt, że polskie kosmetyki zyskują coraz szersze uznanie w świecie, może oznaczać to, że przyszłością dla branży będzie właśnie kierunek azjatycki - mówi ekspert branżowy p. Adriana Jakubowska. - Na eksport do Chin, Indii, Japonii i Korei Południowej to niecałe 0,5 proc. sprzedaży zagranicznej kosmetyków, jednak biorąc pod uwagę fakt, że rynek europejski staje się coraz bardziej nasycony polskimi kosmetykami, wydaje się że w przyszłości polskie firmy będą w coraz większym stopniu korzystać z szybkiego wzrostu rynków azjatyckich - dodaje Adriana Jakubowska.

 

W czasie 3 dni targów COSMOPROF ASIA uczestnicy mieli okazje do nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz uzyskania najnowszych informacji na temat branży oraz globalnego rynku kosmetycznego, w tym na wschodzących rynkach.

 

Fot. Materiały audiowizualne promujące polski sektor kosmetyczny

 

Z racji na profil targów skierowanych wyłącznie na klienta biznesowego wydarzenie przyciąga szerokie grono specjalistów branżowych - w 2017 roku ponad 130 kupców z 20 krajów oraz regionów świata w ramach Międzynarodowego Programu Kupieckiego (m.in. z Australii, Chin, Hong Kongu, Indii, Indonezji, Japonii, Korei, Malezji, Wietnamu czy krajów Europy).

 

Fot. Konferencja prasowa z udziałem Konsula Generalnego RP w Hongkongu p. Mirosława Adamczyka

 

- Jak pokazuje doświadczenie ostatniej edycji targów Cosmoprof Asia, największym zainteresowaniem wśród dystrybutorów z Azji cieszyły się polskie kosmetyki do pielęgnacji, makijażu oraz produkty naturalne - dodaje Adriana Jakubowska.

 

Targom kosmetycznym Cosmoprof Asia towarzyszy szerokie grono mediów krajowych i zagranicznych. W 2017 wydarzenie relacjonowali przedstawiciele ponad 300 mediów lokalnych i światowych.

 

Fot. Polskie stoisko narodowe - targi Cosmoprof Asia

 

Polska Agencja Inwestycji i Handlu po raz kolejny zorganizowała stoisko narodowe, na którym wydzielone zostało miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów. Znalazła się na nim również oprawa audiowizualna oraz miejsce na materiały promocyjne dotyczące sektora kosmetycznego.

 

Fot. Prezentacja certyfikat halal - p. Kilala Tilaar z Indonezji

 

1. dnia targów na polskim stoisku narodowym miała miejsce prezentacja na temat certyfikatu halal, którą poprowadził Dyrektor Kreatywny firmy Martha Tilaar Group z Indonezji p. Kilala Tilaar. Przedstawiciele polskich firm kosmetycznych mieli również okazję poznać specyfikę indonezyjskiej branży kosmetycznej. Była to znakomita okazja do wymiany opinii i spostrzeżeń na temat perspektyw dla polskiej branży kosmetycznej w tym regionie.

 

Fot. Konferencja prasowa - prezentacja eksperta p. Adriany Jakubowskiej

 

Kolejny dzień targów obfitował w dalsze spotkania i prezentacje na polskim stoisku narodowym. Ekspert branżowy p. Adrianna Jakubowska poprowadziła konferencje prasową na temat polskiej branży kosmetycznej z udziałem dziennikarzy międzynarodowych, gości zagranicznych oraz przedstawicieli polskich przedsiębiorstw. Gościem specjalnym spotkania był Konsul Generalny RP w Hongkongu p. Mirosław Adamczyk, który od kilku lat aktywnie wspiera Polonię oraz polskie interesy w Hongkongu.

 

Fot. Prezentacja na temat platformy TMALL - przedstawiciele Alibaba Group

 

Po prezentacji branżowej głos zabrali przedstawiciele Alibaba Group, w tym Yi Qian's - Vice General Manager Tmall Global. Prezentacja na temat biznesu e-commerce w Chinach, ekosystemu Alibaby i możliwości dla marek kosmetycznych z Polski w Chinach przyciągnęła wielu polskich przedsiębiorców. Podczas prezentacji managerowie Alibaba Group opowiedzieli o budowaniu marki w Chinach i sprzedaży produktów do szybko rozwijającej się chińskiej klasy średniej. Po prezentacji był czas na indywidualne rozmowy z przedstawicielami firmy, które mamy nadzieje przyczynią się do promocji polskiej branży kosmetycznej na rynku azjatyckim.

 

Fot. Stoisko narodowe przyciągało uwagę wielu blogerów z Hongkongu i Azji

 

Jesteśmy pewni, iż targi kosmetyczne Cosmoprof Asia przełożą się na wiele nowych kontaktów i kontraktów biznesowych dla naszych przedsiębiorców. Polskie firmy kosmetyczne bez wątpienia zaprezentowały się od jak najlepszej strony - nowoczesne, znakomicie zaaranżowane stoiska, ciekawa oferta produktowa wpisująca się w światowe trendy kosmetyczne oraz co ważne niezwykły zapał i energia do zdobywania rynków zagranicznych - to domena naszego sektora kosmetycznego. Liczymy, że dobra passa zapoczątkowana przez firmę Silcare, do której trafiła nagroda Cosmoprof Awards - Nail product będzie towarzyszyła przez kolejne miesiące wszystkim polskim firmom kosmetycznym.

 

Fot. Polskie stoisko narodowe - odwiedzajacy targi

 

Polskie stoisko narodowe na targach Cosmoprof Asia w Hongkong zostało zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży kosmetycznej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.