Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Promocja polskiej branży kosmetycznej na targach BeautyWorld Middle East w Dubaju

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-05-30 09:09:01
targi, beautyworld middle east, polskie stoisko narodowe, targi kosmetyczne, kosmetyki, branża kosmetyczna, wellness, branżowy program promocji, bpp, stoisko informacyjno-promocyjne, spotkania b2b, materiały promocyjne, materiały audiowizualne, konferencja prasowa, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2018, dubaj, zea

Podczas trwających 3 dni targów Beautyworld Middle East w Dubaju Polskę reprezentowało blisko 70 firm. To pierwsze tak duże wystąpienie polskiej branży kosmetycznej w tej imprezie. W dniach 8-10 maja 2018 roku Polska Agencja Inwestycji i Handlu promowała polską branżę kosmetyczną na specjalnie przygotowanym stoisku narodowym.

Targi BeautyWorld Middle East to największe międzynarodowe wydarzenie targowe na Bliskim Wschodzie dedykowane produktom kosmetycznym, w tym kosmetykom do pielęgnacji i stylizacji włosów, zapachom czy też kategorii well-being. W tym roku gościły one rekordową liczbę około 50 000 zwiedzających, 1 700 wystawców z 62 krajów oraz 25 pawilonów narodowych. Na 3 dni Dubaj stał się bardzo ważną platformą współpracy dla światowych graczy, ale również młodych, dopiero stawiających kroki w branży kosmetycznej firm.

 

 

- Jest to niezwykle ważne wydarzenie w kalendarzu polskich producentów kosmetyków, ponieważ Bliski Wschód, kraje Afryki Północnej oraz Subsaharyjskiej to jeden z najbardziej perspektywicznych regionów świata. Rynek kosmetyczny rośnie tu w szybkim tempie i do końca przyszłego roku ma osiągnąć najwyższą złożoną stopę wzrostu rocznego spośród wszystkich regionów świata. Wskaźnik ma oscylować wokół 5%. Do wzrostu, najbardziej przyczynią się zasobne kraje Zatoki Arabskiej - Arabia Saudyjska i Zjednoczone Emiraty Arabskie - mówi Adriana Jakubowska, ekspert polskiej branży kosmetycznej.

 

 

Odwiedzający polskie stoisko promocyjne goście najczęściej pytali o kosmetyki do makijażu oraz do pielęgnacji twarzy i ciała. - Muzułmańskie kobiety zazwyczaj używają wielu kosmetyków kolorowych, pomimo trudnych warunków atmosferycznych. Z zasady zakrywają swoje sylwetki i włosy, a twarz, dłonie i stopy są jedynymi częściami ciała, które mogą wyeksponować. Szczególna dbałość o makijaż jest głęboko osadzona w kulturze świata arabskiego. Dlatego też wydatki na makijaż zazwyczaj stanowią sporą część budżetu przeznaczonego na kosmetyki dla kobiety muzułmańskiej - dodaje Adriana Jakubowska.

 

 

Wraz z rozwojem rynku kosmetyków dla kobiet, coraz większe zapotrzebowanie objawia się na segment produktów męskich. Szacuje się, że rynek męskich kosmetyków pielęgnacyjnych w najbliższych latach będzie wzrastać o 4,6% rocznie. Rośnie popyt na dezodoranty i kremy do golenia w linii męskiej, pielęgnację włosów i usuwanie zbędnego owłosienia, a także kremy nawilżające i przeciwzmarszczkowe.

 

 

W ramach stoiska narodowego zorganizowanego przez PAIH, wydzielone zostało miejsce do spotkań B2B dla przedstawicieli polskich firm oraz potencjalnych kontrahentów. Przez cały czas trwania targów do dyspozycji zwiedzających był ekspert, który informował na temat potencjału polskiej branży kosmetycznej oraz polskiej gospodarki. Wystawcy z Polski mogli skorzystać z darmowej promocji, m.in. dystrybucji materiałów informacyjnych czy wyświetlania filmów promocyjnych. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielała zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach oraz wręczała folder informacyjny na temat polskiej branży kosmetycznej.

 

 

Podczas drugiego dnia targów, 9 maja o godz. 12:00 na polskim stoisku promocyjnym odbyła się konferencja prasowa, którą poprowadził ekspert branżowy - Adriana Jakubowska, redaktor prowadząca magazynu "Cosmetic Reporter". Na spotkanie przybyli dziennikarze międzynarodowi, goście zagraniczni oraz przedstawiciele polskich przedsiębiorstw. Po spotkaniu goście mogli zadawać pytania na temat polskiej branży kosmetycznej oraz odwiedzić stoiska polskich firm.

 

Zobacz relację z targów BeautyWorld Middle East w Dubaju:

 

W ramach realizacji programu w latach 2018-2019 roku zorganizowane zostaną stoiska informacyjno-promocyjne podczas 6 wydarzeń targowo-konferencyjnych w Bolonii, Dubaju oraz Hong Kongu.





Wybrane
oferty polskich przedsiębiorstw

Eastchem Ltd, supplier of chemical raw materials, Potassium carbonate K2CO3, Potassium sulphate K...

Firma Eastchem Sp. z o. o. powstała w 2004r. w Zawierciu, spółka Eastchem jest bezpośrednim impor...
Polska - Zawiercie (miasto) 2020-11-24 Dodał: Pozostałe wyroby chemiczne, Wyroby chemiczne w formach podstawowych, Przemysł chemiczny i kosmetyczny Zobacz ofertę

ActCAD 2021 BIM

ActCAD BIM to najlepiej wyposażony produkt, posiada wszystkie funkcje ActCAD Professional oraz p...
Polska - Grodzisk Mazowiecki 2020-11-08 Dodał: Mariusz Ostrowski Maszyny dla przemysłu papierniczego, Maszyny dla przemysłu odzieżowego, Maszyny dla przetwórstwa spożywczego, Maszyny dla górnictwa i budownictwa, Maszyny dla metalurgii Zobacz ofertę

Taśma z nadrukiem - Taśmy pakowe z nadrukiem - Hurt i Detal

Taśmy z nadrukiem dla Twojej firmy w ilościach hurtowych i detalicznych. Realizuje zamówienia w c...
Polska - WARSZAWA 2020-10-21 Dodał: Paweł Bednarski Zdrowie i medycyna, Doradztwo/consulting/edukacja, Handel, IT/ICT, Usługi finansowe Zobacz ofertę

Zobacz więcej ofert