Ta strona używa cookie. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Akceptuję

Loading...


Szukaj Menu
A A A wysoki kontrast: A A

Portal Promocji Eksportu



Największe targi kosmetyczne na Bliskim Wschodzie - Beautyworld Middle East zbliżają się dużymi krokami

Wyślij Drukuj Pobierz dodał: Anna Woińska | 2018-03-26 14:04:23
targi, beautyworld middle east, polskie stoisko narodowe, targi kosmetyczne, kosmetyki, branża kosmetyczna, wellness, branżowy program promocji, bpp, stoisko informacyjno-promocyjne, spotkania b2b, materiały promocyjne, materiały audiowizualne, konferencja prasowa, polska agencja inwestycji i handlu, paih, 2018, dubaj, zea

BEAUTYWORLD MIDDLE EAST odbywające się w Dubaju to największe międzynarodowe wydarzenie targowe na Bliskim Wschodzie dedykowane produktom kosmetycznym, w tym kosmetykom do pielęgnacji i stylizacji włosów, zapachom czy też kategorii well-being.

Targi rokrocznie są udoskonalane i zmieniane po to, aby pozostać najbardziej znanym w regionie eventem networkingowym i handlowym dla branży kosmetycznej i wellness. Przez 3 dni stają się niezrównaną platformą współpracy dla światowych graczy, ale również młodych, dopiero stawiających kroki w branży kosmetycznej firm. To miejsce, gdzie prezentują one swoje najnowsze produkty, a także mają niepowtarzalną okazję do dyskusji z tysiącami kupców, detalistów, hurtowników, importerów czy eksporterów.

 

 

Poprzednia 22. edycja targów przyniosła mnóstwo ciekawych możliwości biznesowych, niewiarygodnych spostrzeżeń i przemyśleń oraz fascynujących spojrzeń w przyszłość sektora kosmetycznego oraz wellness. Event przyciągnął ok 41,000 gości oraz 1,568 wystawców z 56 krajów. Wydarzenie wywarło bez wątpienia ogromny wpływ na świat kosmetyczny nie tylko na Bliskim Wschodzie czy Afryce, ale również subkontynencie indyjskim czy w innych najdalej wysuniętych zakątkach świata. Dzięki Beautyworld Middle East tysiące wpływowych kupców czy też pozostałych gości targów poznało najnowsze trendy kosmetyczne oraz ekscytujące nowe możliwości dla reprezentowanego biznesu.

 

 

W najbliższej edycji targów w dniach 8-10 maja 2018 r. weźmie udział ponad 1,600 wystawców z ponad 60 krajów. Polskę reprezentować będzie ok. 70 firm kosmetycznych.

 

 

Nowością na targach będzie sekcja certyfikowanych organicznych i naturalnych produktów, na której zaprezentuje się ok. 60 firm kosmetycznych. Jest to odpowiedź na trend w rynku kosmetycznym, gdzie produkty "green" oraz "eko" stają się dominującą kategorią kosmetyków. Wśród wystawców tej sekcji znajdą się również polskie firmy kosmetyczne, które coraz częściej specjalizują się w kategoriach produktów ekologicznych.

 

 

Więcej informacji o targach Beautyworld Middle East dostępne jest na stronie wydarzenia.

 

 

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do odwiedzenia stoiska narodowego, które zlokalizowane zostanie w Hali Z2, stoisko D24. Na naszym stoisku wydzielone zostanie miejsce do spotkań b2b dla przedstawicieli polskich firm oraz kontrahentów, znajdzie się na nim również oprawa audiowizualna oraz miejsce na materiały promocyjne dotyczące sektora kosmetycznego. Zapraszamy polskich przedsiębiorców do przekazywani materiałów promocyjnych w postaci katalogów, ulotek oraz filmów reklamowych. Będziemy je dla Państwa promować przez cały czas trwania targów.

 

 

W ramach promocji polskiego sektora kosmetycznego 9 maja o godz. 12.00 na polskim stoisku promocyjnym odbędzie się konferencja prasowa, którą poprowadzi ekspert branżowy, z udziałem dziennikarzy międzynarodowych, gości zagranicznych oraz przedstawicieli polskich przedsiębiorstw. Już dziś zapraszamy polskie firmy, które planują udział w targach objętych programem, do kontaktu z Polską Agencją Inwestycji i Handlu i odwiedzenia polskiego stoiska.

 

Polskie stoisko narodowe na targach w Dubaju zostanie zorganizowane przez PAIH w ramach realizacji programu promocji branży kosmetycznej w ramach poddziałania 3.3.2: Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój.