Polska Agencja Inwestycji i Handlu realizuje branżowy program promocji branży kosmetycznej, którego celem jest promocja polskiej gospodarki w oparciu o polskie marki produktowe, wpisujące się w obszary Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS). Działania realizowane w ramach niniejszego zadania skierowane są na promocję branży kosmetycznej, jako całości sektora.
W ramach realizacji programu do końca 2019 roku Polska Agencja Inwestycji i Handlu zorganizuje stoiska informacyjno-promocyjne podczas 6 wydarzeń targowo-konferencyjnych w 3 krajach:
- Zjednoczone Emiraty Arabskie,
- Chiny,
- Włochy.
Szczegółowa lista targów i konferencji dostępna jest w Kalendarzu wydarzeń.
Na zorganizowanych przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu stoiskach polskie firmy będą miały możliwość prezentacji ofert, filmów reklamowych oraz spotkań z kontrahentami. Dodatkowo obsługa stoiska narodowego udzielać będzie zwiedzającym informacji o stoiskach polskich firm, będących wystawcami na danych targach.
Podczas targów realizowane będą również działania kreatywne mające na celu zwrócenie uwagi na stoiska polskich wystawców oraz polskiej branży kosmetycznej.
W czasie trwania tragów zorganizujemy również briefing dla prasy, w czasie którego przedstawimy siłę i potencjał polskiego przemysłu kosmetycznego oraz przeprowadzimy obchód po polskich stoiskach.
W trakcie trwania programu wyprodukujemy dwie edycje folderu branży kosmetycznej. Folder ten będzie głównym materiałem promocyjnym polskiego przemysłu kosmetycznego w trakcie wszystkich imprez targowych.
W czasie trwania programu przeprowadzimy również kampanie promocyjne w Internecie na następujących perspektywicznych rynkach pozaunijnych:
- Zjednoczone Emiraty Arabskie,
- Ukraina,
- Rosja,
- Japonia,
- Turcja,
- Indonezja,
- Chiny/Hong Kong,
- Korea Południowa.
Przedsiębiorstwa zainteresowane skorzystaniem z programu promocji branży kosmetycznej zapraszamy do kontaktu.